Vi älskar retail

Hur känns det när du går in i en butik för första gången? Och hur känns det när du varit där ett tag? Blir du sugen på att handla? Om ja, varför? Om nej, varför inte?

Kollo har arbetat med svensk och internationell detaljhandel i snart 15 år. Sedan starten 2000 är vi en del av Forsman & Bodenfors-familjen. Det gör att vi har kollegor som kan bidra med kloka tankar inom områden som ligger lite vid sidan av det vi själva gör. Och vi finns där och stöttar dem när det gäller retailfrågor. För vi vet vad som krävs för att skapa attraktiva butiker och lönsamma affärer, och utgår alltid ifrån retailperspektivet i våra uppdrag. Oavsett om det handlar om ett nytt butikskoncept eller utformningen av en enskild prisetikett. 

Vårt erbjudande kan delas upp i tre delar, där alla utgår från butiken:
 
- strategi 
- upplevelse 
- kommunikation

Vi genomför även föreläsningar och workshops med fokus på retail. Läs mer om hur vi tänker kring respektive del genom att klicka på någon av länkarna nedan. Där hittar du också en del av våra projekt. 

KLICKA NEDAN för att läsa mer.